söndag 25 maj 2014

Trans:IT finns nu att köpa från Bokus!

===========================================================
KÖP TRANSIT FRÅN BABA BOOKS FÖRLAG!

www.bababooks.se

===========================================================

Hej igen i sommarvärmen!

Nu har jag några nya saker att berätta. För det första så har jag varit ute och föreläst lite igen på ABF Huset vid Järntorget. På bilden är jag och Helena en av arrangörerna. Innan mig så pratade Män för Jämställdhet. Enligt dem så finns det mycket män kan tjäna på ett mer jämställt samhälle, till exempel:

Män får i ett jämställt samhälle:
- Bättre relationer
- Tillgång till sina känslor
- Bättre hälsa och längre liv

Dessutom får alla:
- Mindre våld
- Delat ansvar för barnen
- Mindre begränsningar av kön

All anledning för oss att sträva mot ett sådant eller hur?

En annan nyhet är att Trans:IT äntligen finns att köpa på internetbokhandeln Bokus, vilket förhoppningsvis kommer göra det lite lättare att hitta albumet. Naturligtvis är den fortfarande billigast att köpa direkt från mig när jag är ute och föreläser, eller direkt från förlaget. Se själva här:

http://www.bokus.com/bok/9789198067811/transit/

Nu väntar föreläsningsfestivalen i Slottsskogen under West Pride om någon vecka. Missa inte den!

/Malinda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar